niedziela, 9 lutego 2014

hair

Od przyjazdu od babci tu nie pisałam. Nie mam żadnych zdjęć, więc post byłby nudny. Dzisiaj jest niedziela, czyli najnudniejszy dzień w tygodniu... Jutro szkoła! Na szczęście mam tylko 5 lekcji. Nowy plan bardzo mi się podoba. Kompletnie nie wiem o czym pisać posty! Napiszcie w komentarzach jak macie jakieś pomysły, bo ja stoję w kropce. Muszę wybrać się na jakieś zakupy, myślę też nad zakupem netbooka lub telefonu, ponieważ chcę mieć swojego osobnego netbooka niż z siostrą, a telefon jest w okropnym stanie! Nie ma androida co najgorsze, bo nie mogę mieć instagrama by dodawać tam szybkie zdjęcia. Na e-maila dostaje ciągle te same pytania, także macie tu 2 najczęsciej zadawane. :)

Dbasz jakoś o włosy?
Nie dbam szczególnie. Zmieniam szampony, dlatego nie mam swoich faworytów. Używam to, co kupuje moja mama.

Ile masz lat?
Mam 13 lat w kwietniu. Tak, tak wyglądam na więcej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz